«Ученику нужно захотеть учиться. Педагоги растут, когда понимают, что делают все правильно»
О. Логунова

Главная / Из опыта работы / Урок / Белорусский язык и литература / Методическая копилка

  • Канструктар урока беларускай літаратуры Эфектыўныя метады і прыёмы з практыкі работы Сухавай Г.А., настаўніцы беларускай мовы і літаратуры гімназіі № 5 г. Віцебска
  • Эфектыўны ўрок літаратуры Сёння, калі інфармацыйны паток захоплівае кожнага ўдзельніка адукацыйнага працэсу, неабходна думаць пра эфектыўныя шляхі арганізацыі ўрока. Праблему эфектыўнага вывучэння літаратуры можна сфармуляваць наступным чынам: як за абмежаваны час, адведзены на вывучэнне мастацкіх твораў, вучыць большаму? Ці як вучыць таму ж за меншы час? (размышления и предложения от Суховой Галины Анатольевны, учителя белорусского языка и литературы гимназии № 5 Витебска)